سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدنسازی زیبایی وپرورش اندام
لینک دوستان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

چربی سوز ها چه هستند؟


چربی سوز ها چه هستند؟ - www.maxstar.ir 

چربی سوز ها چه هستند؟ از آنجایی که میدانیم هیچ قرص جادویی برای چربی سوزی وجود ندارد,پس منظور مردم وقتی به چربی سوز ها اشاره میکنند چیست؟”چربی سوز” هر گونه مکمل رژیمی را توصیف میکند که وقتی همراه با یک برنامه ی غذایی سالم و ورزش همراه شود,چربی سوزی بدن را افزایش دهد.چربی سوز ها مستقیما چربی سوزی نمیکنند,اما از ... ادامه مطلب »

سینفرین – افدرین مجاز !


چربی سوز سینفرین - www.maxstar.ir 

سینفرین قوی ترین چربی سوز مجاز با  جای خالی که افدرین سال ها پیش در بازار کاهش وزن بر جای گذاشت,سینفرین هیدرو کلراید این جای خالی افدرین را به عنوان یک مکمل کاهش وزن معروف پس از اینکه افدرین به عنوان یک ماده ی غیر قانونی در ایالات متحده لغب گرفت پر کرد. سینفرین مزایای یکسان بسیاری با افدرین دارد,اما ... ادامه مطلب »

چربی سوزی با 7 روش ساده

7روش ساده که هر روز صبح بتوانید سرعت متابولیسم بدنتان را افزایش دهید وقتی صبح زود از خواب بیدار میشویم,گاهی با این سوال مواجه میشویم که آیا مجبور هستیم از رخت خواب بیرون برویم و ورزش کنیم یا میتوانیم یک ساعت دیگر در رخت خواب بمانیم. اگر نظم ورزشتان را بر هم بزنید هرگز نمیتوانید وزن اضافی خود را کاهش ... ادامه مطلب »

بهترین مکمل های چربی سوز در یک نگاه


بهترین مکمل های چربی سوز 

کاهش وزن،از بین بردن چربی های اضافی،تفکیک عضلات،ایجاد تناسب اندام و افزایش انرژی از عمده دلایل مصرف مکمل های چربی سوز است. این مکمل ها دارای ترکیباتی هستند که با اثرات مختلف بر بدن، ورزشکاران را در رسیدن به اهدافشان یاری می دهند.بیشتر این تاثیرات عبارتند از: افزایش حرارت بدن(ترموژنیک)کنترل اشتها ، ارتقاء تحرکات چربی سوزی بدن ، کاهش جذب ... ادامه مطلب »

نوشیدنی های چربی سوز-کاهش وزن و لاغری


نوشیدنی های چربی سوز- www.maxstar.ir 

نوشیدنی های سلامت زا برای لاغری خسته از عرق کردن در یک باشگاه ورزشی بدون هیچ نتیجه ای هستید؟آیا چربی هایی که می خواستید آب کنید از دست رفته است؟نوشیدنی های بهداشتی می توانند در کاهش چربی ها به شما کمک کنند.با گیاهان کاملا طبیعی هم چربی بسوزانید هم سلامتی بدنتان را ارتقاء بخشید چای سبز چای سبز دارای پنی ... ادامه مطلب »

خوراکیهای خوشمزه و چربی سوز


غذا های چربی سوز 

توصیه ما این است که تا جایی که می‌توانید این مواد غذایی را جایگزین مواد غذایی پرکالری کنید. در مصرف هیچ ماده غذایی زیاده‌روی نکنید. صبور باشید و با اراده تمام به سوی خوش اندامی گام بردارید. کاکائو شکلات‌های سیاهی که کاکائوی بیشتری دارند سرشار از آنتی اکسیدان های فنولیک بوده و خدمت زیادی به سلامتی ما می‌کنند. به عقیده ... ادامه مطلب »

چربی سوزی و افزایش حجم عضلانی با شیر


چربی سوزی و افزایش حجم عضلانی با شیر 

پژوهشگران کانادایی اعلام کردند نوشیدن دو لیوان شیر پس از ورزش، به سوزاندن بیشتر چربی و افزایش حجم ماهیچه ای کمک می کند. محققان دانشگاه مک مستر در همیلتون ایالت اونتاریو، 56 مرد 18 تا 30 سال را طی یک دوره 12 هفته ای بررسی کردند. برای این افراد برنامه ورزشی بلند کردن وزنه، طی پنج روز در هفته ارایه ... ادامه مطلب »

سی ال ای (CLA) و رشد عضلانی


سی ال ای - www.maxstar.ir 

میدانیم که CLA از چربی سوزی پشتیبانی میکند،ولی شنیده نیز میشود که بر رشد عضلانی هم موثر است .آیا این صحت دارد؟ بله.تحقیقات نشان داده که CLA دارای فواید متعددی برای بدنسازان است.این یک چربی غیر اشیاع چند پیوندی است که مشخص شده باعث کاهش ذخایر چربی بدن و افزایش حجم عضلانی میشود. اسید لینولئیک از چربی های غیر اشباع خانواده اسید های ... ادامه مطلب »

ال کارنیتین، چربی سوز آنابولیک

همه ما به دنبال قرص و پودر سحر آمیزی هستیم که رشد عضلات را افزایش و چربی بدنمان را کاهش میدهد. اما نکته حائز اهمیت این است که فردی به خاطر نوع متابولیسم متفاوت بدنش و فیزیولوژی منحصر به خودش و سایر عوامل،نسبت به فرد دیگری،نتیجه یکسانی از مکمل ها نمیگیرد. شاید شما در روند چربی سوزی با مصرف ال ... ادامه مطلب »


[ پنج شنبه 94/2/31 ] [ 5:16 عصر ] [ محمدمهدی محمدی بردبری ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
آرشیو مطالب