سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدنسازی زیبایی وپرورش اندام
لینک دوستان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

بهترین زمان چربی سوزی و کاهش وزن

 

بهترین زمان چربی سوز - www.maxstar.ir 

بهترین زمان چربی سوزی و کاهش وزن پس از دست کشیدن از تمرینبا وزنه,بدن برای باز پر کردن کمبود هایش در طول تمرین و برگشتن به حالت طبیعی به زمان نیاز دارد و این امر به انرژی نیاز دارد. نکاتی که توسط محقق روانشناس آرچیبالد هیل در سال 1922 در مقاله ی “دین اکسیژن”(تغییر نام یافته به EPOC)پیشنهاد شد نیازمند ... ادامه مطلب »

چگونه سریع عضله سازی کنیم ؟

برنامه تمرینی بردنسازی - www.maxstar.ir 

تمرین کنید,بخورید,بخوابید,تکرار کنید. با این فلسفه و این 6 راهنمایی حرفه ای , در راه صحیح عضله سازی زیاد قرار میگیرید! شما همه ی جلسات شیرین تمرینتان را با این باور که بدن شما هیچ انتخابی جز رشد ندارد سپری کردید,با این حال هفته ها گذشته است و هیکل و نیروی شما چیز دیگری را نشان میدهد.ممکن است توسط این افکار که ... ادامه مطلب »

توصیه های دوریان یتس

 

دوریان یتس - www.maxstar.ir 

        همراه با توصیه های دوریان یتس قهرمان شش دوره مستر المپیا بدنسازی از معدود ورزشهایی است که برای طیف وسیعی از افراد با ااهداف و سلایق مختلف مفید است قرار نیست هر کسی که وارد این رشته ورزشی می شود با هدف قهرمانی و یا ساختن عضلات حیرت انگیز این کار را کند ، بلکه اکثر ... ادامه مطلب »

5 حرکت تمرینی برای عضلات سینه

 

تمرینات بدنسازی سینه - www.maxstar.ir 

          5 حرکت تمرینی برای تقویت عضلات سینه عضلات سینه از 3 بخش ((بالا سینه میان سینه و زیرسینه )) تشکیل شده و معمولا عضلات سینه را در ابتدای تمرین تحت فشار قرار می دهند.به این دلیل که عضلات سینه جزو عضلات بزرگ بدن می باشند و برای تمرین ، بایستی با شدت بیشتر و حرکات ... ادامه مطلب »

5 حرکت برای افزایش حجم عضلات سینه

 

تمرین حجمی سینه - www.maxstar.ir 

حجم عضلات سینه ی خود را با این 5 تمرین قدرتمند افزایش دهید : هالتر و دمبل خوابیده,شنا, بالا سینه دمبل,زیر سینه دمبل. تقریبا هر وزنه برداری در سال های تمرینش خواهان افزایش حجم عضلات سینه اش میباشد.خواه برای گرفتن جام طلایی در یک نمایش باشد,یا برای قدرت خالصی که یک سینه ی ورزیده برای فرد به ارمغان می آورد,تمرینات ... ادامه مطلب »

13 روش برای چربی سوزی و عضله سازی

 

چربی سوزی با عضله سازی - www.maxstar.ir 

  13 روش برای چربی سوزی و عضله سازی به شما گفته شده بود که وقتی در حال عضله سازی هستید چربی سوزی غیر ممکن است.این هم 13 حقه که به شما کمک خواهد کرد بسیار سریعتر از آنچه فکر میکردید به اهداف بدنیتان برسید. برد بورلند یک متخصص نیرو و مبارزه با بیماری,نجات یافته از سرطان و موسس وورک ... ادامه مطلب »

جی کاتلر از قواعد مستر المپیا ساز می گوید

 

جی کاتلر - www.maxstar.ir 

جی کاتلر از هر برنامه تمرینی اش یک طرح خشن دارد،اما از یک برنامه از قبل طراحی شده پیروی نمی کند.در عوض آنالیز می کند که عضلاتش چگ.نه واکنش نشان می دهند و بر مبنای آن ابزارش را انخاب می کند.اغلب وسط تمرین مکث می کند و با یار تمرینی اش به بررسی اینکه چند حرکت انجام داده اند می ... ادامه مطلب »

برنامه تمرین پا با جی کاتلر

 

تمرین پا با جی کاتلر - www.maxstar.ir 

جی کاتلر:هر بدنسازی برای تمرین پا روش خودش را دارد اما به هر حال تمرین پا انجام می شود و هرگز هم تمرین سرگرم کننده یا جذابی نیست.اگر بعد از تمرین پا بتوانید از همان مسیری که وارد باشگاه شدید به همان شکل هم خارج شوید نشان می دهد که به حد کافی روی پاهای خود تمرین نکرده اید.برای داشتن ... ادامه مطلب »

تمرینات کاربردی برای باسنی متناسب

 

تمرینات تناسب باسن - www.maxstar.ir

خانم ها این روزها خیلی نگران شکل باسن خود هستند و هر لباسی که تن می کنند نگرانند که باسنشان در آن بزرگ جلوه نکند. در این مقاله می خواهیم چند راه بسیار موثر برای شکل دادن و لاغر کردن باسن های چاق عنوان کنیم نام علمی باسن، عضلات سرینی بزرگ می باشد. این عضلات همان عضلات گرد بالای مفصل ... ادامه مطلب »

 


[ پنج شنبه 94/2/31 ] [ 11:21 صبح ] [ محمدمهدی محمدی بردبری ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
آرشیو مطالب