سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدنسازی زیبایی وپرورش اندام
لینک دوستان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


fit08052014 

حرکت شراگز ماشین اسمیت یکی از محبوب‌ترین تمریناتی است که اکثر بدنسازان برای هدف قرار دادن عضلات ترپز (کول) از آن بهره می‌برند. اما آیا واقعاً اگر این حرکت از پشت اجرا شود نسبت به مدل استاندارد که از جلو اجرا می‌شود تفاوت خواهد کرد؟ اصولاً ماشین اسمیت یکی از ایده‌آل‌ترین ابزارها برای اجرای حرکت شراگز می‌باشد. چرا که کل ... ادامه مطلب »

کول های ضخیم با دوریان یتس


fit09172014 

برخی ورزشکاران هر قدر تلاش می کنند نمی توانند رشد محسوسی را در عضلات کول ایجاد کنند. پیشنهاد دوریان یتس چیست؟ آیا باید تقدم تمرین را روی عضلات ترپز قرار داده یا اینکه مثل تمام بخش های دیگر بدن، روی این بخش تنبل هم تمرین شود؟ دوریان یتس : عضله ترپز یکی از عضلات مهم بدن است. نمی توانید از ... ادامه مطلب »

هجوم به سرشانه با لی هنی


fit07142014 

لی هنی؛ صاحب 8 کاپ قهرمانی مستر المپیا : من به انجام چرخه ای تمرین سرشانه اعتقاد دارم، با استفاده از دو برنامه پایه که در نتیجه سرشانه در فازهای مجزا با حرکات متفاوتی بمباران شوند، با رنج متفاوتی از دامنه تکرارها و شدت تمرین. برای انفجار سرشانه ها، آنها را دو بار در هفته تمرین دهید و آنها را ... ادامه مطلب »

برنامه تمرین سرشانه کای گرینی


fit02012014 

 

یک حرکت استثنایی برای کول های بزرگ

اگر شما می خواهید کول های بزرگی داشته باشید، پس استفاده از شراگ هالتر همان چیزی است که شما دنبالش هستید. از این تمرین پایه با هر یک از روش ها و متدهای زیر استفاده کنید و رشد کول های خود را تماشا کنید. اگر شما از طرفداران کشتی هستید، احتمالا نام گلدبرگ را شنیده اید. بیل گلدبرگ یک پدیده ... ادامه مطلب »


[ پنج شنبه 94/2/31 ] [ 11:42 صبح ] [ محمدمهدی محمدی بردبری ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
آرشیو مطالب