سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدنسازی زیبایی وپرورش اندام
لینک دوستان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

7 نکته مهم در برنامه غذایی بدنسازی


تغذیه در بدنسازی - www.maxstar.ir 

میتوانید خودتان را با مسائلی مانند چه مواد غذایی  ,در چه موقعی و چگونه عضله سازی میکنند دیوانه کنید.یا میتوانید اساس ها را با راهنمایی دکتر جاکوب ویلسون مدیریت کنید.تغذیه ی خود را هدفمند کنید تا بدنتان نیز هدفمند شود. وضعیت های حیاتی بدنسازان و ورزشکاران زیبایی اندام گاهی به خاطر وسواسی که برای تغذیه دارند مورد تمسخر قرار میگیرند ... ادامه مطلب »

بهترین مکمل ها برای سالم ماندن


مکمل های تندرستی - www.maxstar.ir 

وی پروتئین , کراتین ,  نیتریک اکساید و بی سی ای ای ها .ممکن است هر روز از این مکمل ها استفاده کنید.اما برای سلامتی کلی خود باید چه مکمل هایی مصرف کنید؟ ممکن است که تمرین بدنی انجام دهید ولی آیا سالم هستید؟ اگر مثل من هستید و به عضله سازی علاقه و وسواس شدید دارید , ممکن است هر ... ادامه مطلب »

ویتامین های اصلی مورد نیاز تمرینات ورزشی

بیشتر ورزشکاران اهمیت ویتامین C را در موفقیت نمی‌دانند. ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که سلول‌های ماهیچه‌ای را محافظت می‌کنند و از خطر رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌‌کند و باعث بهبودی در رشد می‌شود و ماده نگهدارنده استخوان‌ها و ماهیچه‌ها است و استرس را کاهش می‌دهد. علاوه بر اینها، در جذب آهن موثر و ضروری است و کمک در اکسیژن‌رسانی ...ادامه مطلب »

ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز دوران بارداری


ویتامین ها ومواد معدنی دوران بارداری - www.maxstar.ir 

به دلیل رشد جنین در رحم مادر، کاهش ریزمغذی‌ها، ویتامین‌ها و املاح در دوران بارداری امری طبیعی است. با این حال به منظور پیشگیری از بروز هر نوع اختلال در رشد جنین لازم است کمبود‌ها برطرف شوند. مصرف 5 ویتامین و املاح از ابتدای بارداری تا انتها برای هر خانم بارداری لازم و ضروری است. آهن بیشتر زنان باردار دچار ... ادامه مطلب »

درمان پوکی استخوان (استئوپروز)


درمان پوکی استخوان -www.maxstar.ir 

بانکی را تصور کنید که به شما اجازه نمی دهد از مانده حسابتان مطلع شوید.اگر حسابداری ماهر نباشید،پس از مدتی چک های شما برگشت داده میشود.استخوان های شما در واقع مثل چنین بانکی عمل میکنند،با این تفاوت که به جای پول،ذخیره کلسیم شما تمام میشود. بروز پوکی استخوان اصولا مشابه وضعیت فوق است:یعنی اسکلت استخوانی بدن ورشکسته میشود.بدن شما کلسیم ... ادامه مطلب »

سلنیوم -ماده معدنی آنتی اکسیدان


سلنیوم 

سلنیوم مقدار نیاز روزانه 70 میلی گرم منابع خوب غذایی:خرچنگ دریایی ،گردوی برزیلی،نوعی صدف خوراکی به نام کلام،میگو ،صدف های پخته شده و غلات کامل. وجود سلنیوم در مورد اینکه برخی ویروس های بدون زیان در بدن زندگی کنند یا آنکه به عوامل بیماری زای پر سرو صدایی با قدرت زیاد تبدیل شوند،نقش محوری دارد. مطالعات آزمایشگاهی در دانشگاه کارولینای ... ادامه مطلب »

کروم (ماده معدنی کمیاب)

کروم 

مقدار نیاز روزانه کروم: 120 میکرو گرم منابع خوب غذایی: مخمر آب جو،گل کلم و آب انگور کروم به منزله بیلی است که سوخت را درون کوره میریزد.این ماده معدنی کمیاب به انسولین متصل میشود تا به عبور گلوکز(قند خون) از جدار سلول و ورود آن به داخل سلول،یعنی جایی که برای تولید انرژی میسوزد،کمک کند.افرادی که کروم کافی مصرف ... ادامه مطلب »

کلسیم چگونه از پوکی استخوان پیشگیری میکند؟

کلسیم چگونه از پوکی استخوان پیشگیری میکند؟ اکنون تقریبا همه میدانند که مصرف مقدار کافی کلسیم از بروز بیماریهایی نظیر پوکی استخوان جلوگیری میکند.آنچه که کمتر مشخص شده این است که کلسیم چگونه این کار را انجام میدهد. با خوردن پنیر و یا نوشیدن شیر،کلسیم موجود در این غذاها از طریق روده کوچک جذب خون میشود.مقدار کلسیم در خون شما ... ادامه مطلب »

توجه به میزان مصرف کلسیم

توجه به میزان مصرف کلسیم با ارائه تحقیقات جدید کلسیم از جمله مهمترین مواد معدنی برای بدن به شمار می آید ،در حالی که زمانی تصور بر این بود که اهمیت مصرف کلسیم تنها برای حفظ و تقویت سلامتی استخوانهاست ،در سالهای اخیر به خوبی مشخص شده این ماده ارزشمندی است برای چربی سوزی و حالا در لیست مواد تشکیل ... ادامه مطلب 


[ پنج شنبه 94/2/31 ] [ 5:11 عصر ] [ محمدمهدی محمدی بردبری ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
آرشیو مطالب